ФОРМИ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

Методична робота — важлива складова педагогічної освіти, що має цілісну систему дій і заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації, професійної майстерності, розвиток творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, однак треба зазначити, що вирішити ці багатопланові завдання можна лише через створення оптимальної системи методичних заходів та надання педагогам права вільного вибору тих форм, які максимально відповідають їхнім потребам, запитам та інтересам.Структура методичної роботи включає взаємопов’язані та взаємодіючі елементи, що відповідають цілям і завданням, які стоять перед навчальним закладом та втілюються у різних формах, різними методами й засобами.Методична робота з працівниками психологічної служби реалізується як через колективні, так і через індивідуальні форми її організації.

Форми навчально-методичної роботи працівників психологічної служби можуть бути різноманітними, а саме:

•наради (організаційні, підсумкові, оперативні, інструктивні та ін.);

•творчі майстерні та творчі звіти;

•семінари (теоретичні та проблемні), семінари-практикуми (доповіді, практичний показ) та інші;

•авторські майстерні, ігрові майстерні, майстер – класи;

•круглі столи, дебати, дискусії;

•навчальні тренінги, відкриті заняття та тренінги (з елементами супервізії);

•обговорення сучасних психолого-педагогічних технологій, методик;

•фестиваль психолого - педагогічних ідей;

•школи передового психолого - педагогічного досвіду, школи молодого фахівця;

•психологічні клуби;

•науково-практичні конференції та психолого - педагогічні читання;

•звіти по самоосвіті (доповіді, реферати, розробки тренінгів, корекційно - розвивальних занять, консультації для батьків та спеціалістів) та інші.

•методичні сесії, методичні діалоги, методичні ринги, методичні тижні, методичні фестивалі, методичні посиденьки та інші.

Співпраця психолога,соціального педагога із заступником директора з виховної роботи

1. Узгодження річних планів за такими напрямками:

· Профілактика шкідливих звичок;

· Профілактика правопорушень;

· Просвітницька діяльність з педагогами.

2. Безпосередня участь у проведенні загальношкільних та класних заходів.

Співпраця психолога,соціального педагога із заступником директора з навчальної роботи:

1. Працівник психологічної служби як член методичної ради;

2. Сумісне планування усіх видів методичної роботи (творчі групи, методоб’єднання, педради, лекції, семінари, консиліуми).

Орієнтовна структура роботи методичного об’єднання

I. Підсумки роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік, визначення мети та завдань на новий навчальний рік.

Розділ містить:

· короткий аналіз діяльності методичного об’єднання за попередній навчальний рік;

· визначення мети роботи в новому навчальному році;

· конкретизацію мети у завданнях.

II. Організаційно-методичні заходи.

Передбачається:

· уточнення даних про членів методичного обєднання (ПІБ; число, місяць і рік народження; психолого-педагогічний стаж, фах; навантаження; рік і місце проходження курсів; атестація, категорія, проблема самоосвіти; форма опрацювання);

· участь членів методичного обєданння в методичній роботі (вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду; аналіз стану діяльності психологічної служби тощо).

III. Тематика засідань.

Планується тематика засідань. Розглядаються питання:

· опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів;

· обговорення змісту нових програм, посіьників;

· ознайомлення з новими методиками і технологіями роботи;

· обговоренння рекомендацій, інструкцій тощо.

/Files/images/Структура методроботи обєднання.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 526

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930